رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روایت فاکس اسپورت از روز سخت یانکی‌ها در نبرد مرگ و زندگی با یوزهای ایرانی + عکس

7:45 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رسانه آمریکایی فاکس اسپورت در گزارشی به نبرد حساس با ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت‌.

خبرگزاری میزان - رسانه آمریکایی «فاکس اسپرت» آمریکا در مطلبی به کار سخت یانکی‌ها در تقابل با شاگردان «کارلوس کی‌روش» پرداخته است.

فاکس اسپرت در این مطلب نوشت: حالا و پس از قانع شدن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک جفت تساوی در دو بازی اول خود در جام جهانی ۲۰۲۲، تنها پیروزی روز سه‌شنبه مقابل ایران برای آمریکایی‌ها کافی است تا از حذف در دور اول در قطر 2022 دوری کنند.

فرصت‌های از دست رفته تیم آمریکا مقابل ولزی‌ها و انگلیسی‌ها، تیم «گرگ برهالتر» را در بازی نهایی در مرحله گروهی با موقعیت دشواری مواجه کرده است چرا که اکنون یانکی‌ها برای صعود به مرحله حذفی در سومین جام جهانی متوالی که در آن شرکت کرده‌‌اند به هر سه امتیاز نیاز دارند و باید از فاز دفاعی دوری کنند. در این حالت تیم ملی فوتبال ایران در خطرناک‌ترین حالت خود در ضدحمله قرار می‌گیرد که این وضعیت اصلا برای آمریکا خبر خوبی نیست.

«تیم ریم»، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا در این رابطه می‌گوید: فکر می‌کنم که تیم ایران کمی بیشتر از ما عقب می‌نشینند و سعی می‌کنند از ضدحملات استفاده کنند. آگاهی از شکل فشرده بازی ایران و ضدحمله آن‌ها کلیدی خواهد بود.

در بخش دیگری از گزارش فاکس اسپرت نوشته شده: ایرانی‌ها دو گلزن پرکار و خطرناک به نام‌های «سردار آزمون» و «مهدی طارمی» دارند که هر دو کاملاً قادر به مجازات هر اشتباه آمریکایی‌ها هستند.

این رسانه آمریکایی در ادامه نوشت: باید خاطرنشان کرد که تیم ملی ایران یک حریف سرسخت است، حریفی که در سال 1998 و در تنها دیدار قبلی و رسمی دو تیم به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *