قایقرانی آب‌های آرام کشور بانوان| برترین‌های مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر مشخص شدند

18:50 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
با برگزاری رقابت‌های فینال مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان برترین‌های رده سنی بزرگسالان و جوانان مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در مواد کایاک و کانوی رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود.

108 قایقران در این مسابقات از استان استان‌های کرمانشاه، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، قزوین، مازندران، هرمزگان، لرستان، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، همدان، گلستان، آذربایجان غربی و یزد در این دوره از مسابقات رقابت می‌کنند.

در ادامه مسابقات، رقابت‌های فینال کایاک و کانوی مسافت ۵۰۰ متر رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان هدیه خیرآبادی از تهران با زمان ۲:۲۷.۴۳۳ دقیقه مدال طلا، شیما داناپور از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۰.۵۴۷ دقیقه مدال نقره و مژده مطرقی از بوشهر با زمان ۲:۴۲.۳۷۱ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان پدیده پهلوان‌زاده و سارا حسینی از تهران با زمان ۲:۰۲.۳۴۵ دقیقه مقام اول، سوفیا پاکروان و ستایش تتلری از البرز با زمان ۲:۰۷.۷۸۵ دقیقه مقام دوم و سارا سهمانی و پارمیس نژاد برقی از گیلان با زمان ۲:۱۱.۵۳۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی از تهران با زمان ۲:۱۶.۷۲۳ دقیقه، نادیا تالانک و هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۲:۲۲.۰۴۴ دقیقه و فائزه سلیمانی و ستایش شریفی از هرمزگان با زمان ۲:۳۶.۷۰۳ دقیقه رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۵۲.۰۱۷ ثانیه مدال طلا، هدیه خیرآبادی از تهران با زمان ۵۴.۳۰۳ ثانیه مدال نقره و شیما داناپور از آذربایجان شرقی با زمان ۵۶.۶۱۲ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان سارا حسینی و ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۴۶.۰۰۷ ثانیه، بهار تنها و سوفینا پاکروان از البرز با زمان ۴۸.۷۴۸ ثانیه و کیانا کمال‌زاده و نرجس سالاری‌پور از هرمزگان با زمان ۴۹.۶۹۳ ثانیه صاحب مدال شدند.

در کانوی دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هیوا افضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه با زمان ۵۲.۰۵۰ ثانیه مدال طلا، هدیه خیرآبادی و هستی ناصری از تهران با زمان ۵۳.۲۵۹ ثانیه مدال نقره و پریسا محمدزاده و آتنا شیرزاد از گیلان با زمان ۵۸.۲۹۶ ثانیه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک ۵۰۰ متر جوانان ارشین رضانژاد از تهران با زمان ۲:۱۱۲.۴۹۷ دقیقه مدال طلا، کیانا گلبندها با از البرز با زمان ۲:۱۲.۸۷۱ مدال نقره و آوین محمدزاده از گیلان با زمان ۲:۲۴.۲۷۶ دقیقه مدال برنز را کسب کردند.

در کانوی ۵۰۰ متر جوانان نسترن خیرالهی از اصفهان با زمان ۲:۳۸.۸۴۹ دقیقه مدال طلا، دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۴۳.۸۹۰ دقیقه مدال نقره و صنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۵۰.۸۱۷ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک ۵۰۰ متر بزرگسالان ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۲:۰۹.۸۰۱ دقیقه مدال طلا، کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۲:۱۰.۰۱۳ دقیقه مدال نقره و ستایش پورتالاری از البرز با زمان ۲:۱۴.۷۵۲ دقیقه مدال برنز را کسب کردند.

در کایاک ۲۰۰ متر جوانان ارشین رضانژاد از تهران با زمان ۴۸.۰۲۵ ثانیه مدال طلا، کیانا گلبندها از البرز با زمان ۴۸.۶۰۷ ثانیه مدال نقره و کیمیا حسن‌خانی از کرمانشاه با زمان ۵۱.۸۹۷ ثانیه مدال برنز را کسب کردند.

در کانوی ۲۰۰ متر جوانان نسترن خیرالهی از اصفهان با زمان ۱:۰۲.۴۸۰ دقیقه مدال طلا، دنیا جوکار از البرز با زمان ۱:۰۲.۶۷۰ دقیقه مدال نقره و صنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۶.۹۷۰ دقیقه مدال برنز را صاحب شدند.

در کایاک ۲۰۰ متر بزرگسالان سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۴۸.۴۸۲ ثانیه مدال، سارا حسینی از تهران با زمان ۴۹.۳۵۱ ثانیه مدال نقره و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۴۹.۶۸۳ ثانیه مدال برنز را به دست آوردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *