رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی 2022| شکست تلخ ببرهای آسیا در مصاف با غنا/ ستاره‌های سیاه به صعود نزدیک شدند+ فیلم

18:31 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۳۰۵
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در دیداری حساس از گروه H جام جهانی 2022 تیم ملی کره‌جنوبی با شکست مقابل غنا رد آستانه حذف از تورنمنت قرار گرفت.

خبرگزای میزان - خبرگزاری میزان – در دومین دیدار از روز نهم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ و در نبردی حساس تیم ملی کره‌جنوبی در اولین دیدار گروه H و از ساعت 16:30 در حالی در استادیوم اجوکیشن‌سیتی به مصاف تیم ملی غنا رفت که دو تیم با توجه به نتایج هفته اول نیاز مبرم به کسب امتیاز در این بازی داشتند که در انتهای این جدال پرگل و تماشایی ستاره‌های سیاه آفریقا موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد ببرهای آسیا بگذرند و با کسب این 3 امتیاز شیرین امیدواری زیادی برای صعود از گروه بردارند.

این بازی از ابتدا مهیج شروع شد و در دقیقه ۲۴ سانتر غنایی‌ها در ازدحام بازیکنان در محوطه جریمه به محمد سالیسو رسید و ضربه این بازیکن وارد دروازه کره‌ای‌ها شد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۴ ضربه سر محمد کدوس وارد دروازه صورتی‌پوشان شد تا انیمه اول با برتری 2 بر صفر غنا پایان پذیرد.

در نیمه دوم بازی شرایط کاملا تغییر کرد و کره‌ای‌ها با انجام چند تغییر موفق شدند در عرض 7 دقیقه کامبک بزنند و با بریس گیو سونگ در دقایق 53 و 60 موفق شدند بازی را به تساوی 2 بر 2 برسانند. در حالی که حملات کره‌ای‌ها ادامه داشت، اما بازیکنان غنا روی یک ضدحمله و سانتر زمینی در محوطه جریمه توسط محمد کدوس در دقیقه 68 به گل سوم رسیدند تا غنا با کسب این برد سخت و ارزشمند 3 امتیاز شیرین کسب کند.

با این نتیجه تیم ملی غنا با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرتغال در رده دوم قرار گرفت و کره‌جنوبی با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و به این ترتیب کره‌ای‌ها کار بسیار سختی برای صعود در روز آخر مقابل پرتغال خواهند داشت.

در سایر بازی‌های روز هشتم و از گروه G تیم ملی صربستان در نبردی پر گل برابر کامرون به تساوی 3 بر 3 رسید. از گروه G تیم ملی برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف سوئیس خواهد رفت و در آخرین بازی امشب و از گروه H تیم ملی پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ رو در روی اروگوئه قرار می‌گیرد.

*غنا 3 – کره‌جنوبی 2

گل‌ها: حمد سالیسو(۲۵)، محمد کدوس(۳۴) و طارق لمپتی (۷۳) برای غنا/ چو گیو سونگ(۵۳ و ۶۰) برای کره‌جنوبی

کارت زرد: دنیل آمارتی (۲۱) و محمد کدوس (۳۴) از غنا/ جونگ وویونگ(۲۷) و کیم‌ یونگ‌گوون(۷۷) از کره جنوبی

داور: آنتونی تیلور (انگلیس)/ کمک‌ها: گری بزویک و آدام نان (انگلستان)،‌ داور چهارم: کوین اورتگا (پرو)/ داور ویدیویی: توماس کویتوفسکی (لهستان)

*ترکیب تیم ملی غنا:

زیگی، طارق لمپتی(۷۸- دنیس ادوی)، گیدئون منساه(۸۸ - رحمان)، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، توماس پارتی، عبدالصمد سالیس، محمد کدوس(۸۲ - هانگ یی جو)، جوردن آیو(۷۸ - کمال الدین سلمانا)، آندره آیو(۷۸ - دنیل کوفی کیه‌ره)، انیاکی ویلیامز

*ترکیب تیم ملی کره‌جنوبی:

کیم سئونگ‌گیو، کیم جین‌سو، کیم‌مین‌جائه(۲+ ۹۰ - کوون کیونگ‌وون)، جونگ وویونگ(۷۸ - هانگ یی جو)، هوانگ ان‌بئوم، سون هیونگ‌مین، چو گیو سونگ، کیم مون‌هوان، کیم‌ یونگ‌گوون، کوون چانگ‌هون(۵۷ - لی کانگ این)، جئونگ وویئونگ(۴۶ - نا سانگ هو)

*گل اول غنا به کره‌جنوبی توسط سالیسو(۲۵):

*گل دوم غنا به کره‌جنوبی توسط محمد کدوس(34):

*گل اول کره‌جنوبی به غنا توسط چو گیو سونگ(53):

*گل دوم کره‌جنوبی به غنا توسط چو گیو سونگ(60):

*گل سوم غنا به کره‌جنوبی توسط طارق لمپتی (۷۳):

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *