رئیس کل دادگستری استان یزد برای رفع مشکلات شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد دستور صادر کرد

14:41 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۲۹۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه به میزبانی شرکت نمایشگاه های بین المللی با بررسی مسایل و مشکلات زیرساختی این نمایشگاه‌ها دستورات لازم جهت رفع این مشکلات را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به میزبانی شرکت نمایشگاه های بین المللی جهت بررسی مسایل و مشکلات زیرساختی ان نمایشگاه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت خوب این مجموعه در افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه اظهارکرد: توسعه کمی و کیفی این مجموعه با نگاه کلان به ظرفیت های استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تمامی نمایشگاه ها در خدمت هدف افزایش فرصت دیده شدن و فرصت مناسبی جهت معرفی قابلیت ها، توانایی ها و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف برای جامعه هستند و قطعا می توانند فرصتی جهت امید آفرینی و تولید انگیزه، ایده و نشاط در جامعه باشند.

دهشیری بر لزوم برگزاری تورهای علمی ویژه دانش اموزان و دانشجویان از این مجموعه تاکید کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی بویژه در حوزه فنی و مهندسی فرصت خوبی جهت آشنایی نوجوانان و جوانان با دستاوردها و توانمندی های کشور در حوزه های مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات پیشروی توسعه شرکت نمایشگاه های استان اظهار کرد: در حوزه تامین فضای سبز و بهداشت باید با همکاری آب منطقه ای و امور اراضی، تمهیدات قانونی لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در خصوص کاربری زمین این مجموعه مصوبه کمیسیون زیربنایی به عنوان تجهیزات شهری تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه روشنایی نیز با مشارکت شرکت نمایشگاه ها و شرکت توزیع برق، نسبت به تامین روشنایی مجموعه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اعضای ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد از شرکت های حاضر در این نمایشگاه به صورت میدانی بازدید و در جریان چالش های فعالان صنعت کاشی و سرامیک استان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

دستگاه قضا مولد اشتغال/ برای ۲۰۸ مددجو در کارگاه معرق چوب و فلز زندان مرکزی یزد موجبات اشتغال فراهم شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *