اسناد تفکیکی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن صادر شد

14:47 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۱۱۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید امروز از شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندرترکمن از پیگیری برای صدور سند تفکیکی واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد.

خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی بیان کرد: در بازدید پارسال از شهرک صنعتی پنج پیکیر، با پیگیری‌های دادگستری استان، سند مادر این شهرک پس از 18 سال صادر شد و در بازدیدی که امروز دوباره از این شهرک داشتیم، مالکان واحدهای تولیدی درخواست صدور سند تفکیکی برای هر واحد را داشتند .

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، قرار شد حداکثر تا سه روز آینده سند تفکیکی 60 واحد تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی صادر و به شرکت شهرک های صنعتی استان تحویل شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: مدیران این شرکت هم قول دادند طی یک هفته اسناد تفکیکی را به مالکان تحویل دهند و به این ترتیب تا 10 روز آینده، اسناد تفکیکی به دست صاحبان این واحدها می رسد .

وی افزود: با صدور اسناد تفکیکی، دریافت تسهیلات بانکی و نقل و انتقال در معاملات برای تولیدکنندکان این شهرک صنعتی راحت تر خواهد شد.

بیشتربخوانید

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

آسیابی ادامه داد: مشکل دیگری که در بازدید امروز از شهرک صنعتی از سوی فعالان اقتصادی مطرح شد، موضوع وثیقه‌های مازاد در گرو بانکها بود که پیگیری برای رفع این مشکل هم به دادستان مرکز استان سپرده شد و به زودی حل می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از افرادی که قصد سرمایه گذاری در استان دارند، گفت: این افراد اگر در مسیر سرمایه گذاری یا اخذ تسهیلات دچار مشکل باشند به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مستقر در دادسرای شهرستان گرگان مراجعه کنند تا از حمایت‌های این ستاد در این زمینه بهره مند شوند .

بازدید از دادگستری شهرستان ترکمن، دیدار با امام جمعه این شهرستان و بررسی مشکلات قاچاق ماهیان خاویاری از دیگر برنامه‌های بازدید یکروزه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و هیات همراه به این شهرستان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *