تب فوتبالی در کانون اصلاح و تربیت؛ تماشای بازی ایران و انگلیس روی پرده آمفی تئاتر

22:09 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۳۴۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان تهران امروز عصر مصاف تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس را در آمفی تئاتر این مجموعه تماشا کردند.

خبرگزاری میزان - کانون اصلاح و تربیت مکانی است برای اصلاح و تربیت بخشی از نوجوانان کشورمان جهت دستیابی به زندگی بهتر و همچنین برای دریافت آگاهی از جرایمی که شاید در زمان ارتکاب آنها از تبعات و تاثیرشان بی خبر بودند.

در این کانون سعی می شود تا مددجویان زندگی خود را به شکل عادی و مانند دیگر نوجوانان فرا بگیرند و برای زندگی پس از کانون آماده شوند.

از این رو کانون اصلاح و تربیت برای تغییر و اصلاح مددجویان مجهز به خوابگاه‌ها، واحد مشاوره، بهداری، مجتمع فرهنگی، کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی و .. است.

این روزها تب فوتبال و تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر روز گرم و‌ گرمتر می شود.

مسئولین کانون اصلاح و تربیت امروز و در جریان بازی تیم ملی فوتبال و تیم ملی انگلیس شرایطی را فراهم کردند که مددجویان این بازی فوتبال را در سالن آمفی تئاتر این مجموعه مشاهده کنند.

اعلی هاشمی ، مدیر کانون اصلاح و تربیت استان تهران و جمع دیگری از مسئولین این کانون، نیز همراه با مددجویان به تماشای این بازی فوتبال نشستند.

مددجویان در حالی مصاف تیم ملی با انگلیس را در آمفی تاتر کانون اصلاح و تربیت به نظاره نشستند که برخی از آنها لباس‌های ورزشی بر تن داشتند تیم ملی را تشویق می‌کردند.

هر سانت بچه‌های تیم ملی از جناحین مددجویان را به وجد می آورد و باعث می شد تا چند دقیقه به صورت پی در پی تیم ملی را تشویق کنند و البته گل‌های دریافتی تیم ملی هم سکوتی بر جان این سالن می انداخت.

مددجویان در جریان تماشای این بازی فوتبال هر از چند گاهی فریاد ایران ایران سر می دادند و با هر توپی که در جریان حمله ایران از دست می رفت، آه حسرت سر می‌دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *