رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روزنامه جهان صنعت توقیف شد

16:13 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۳۰۲۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

در این نشست، موضوع انتشار یادداشتی در شماره 28 آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتی به نیروهای انتظامی و حافظان امنیت کشور وارد شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و هیئت نظارت با اکثریت آرا و مستند به تبصره ماده 12 قانون مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر و مقرر کرد پرونده تخلف جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع شود.

هیئت نظارت بر مطبوعات علاوه بر قدردانی از رسانه‌های کشور که در رخدادهای اخیر با پایبندی بر اصول حرفه‌ای و رسالت مطبوعاتی در اطلاع‌رسانی صحیح و تنویر افکار عمومی از نیروهای تامین کننده نظم و امنیت کشور حمایت کرده‌اند، مدیران محترم رسانه‌های کشور را به کمک و تلاش مضاعف برای برقراری آرامش روانی و تقویت و انسجام ملی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *