رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عقب‌نشینی انگلیسی‌ها از بستن بازوبند کاپیتانی حمایت از همجنس‌بازها

0:00 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
انگلیس و چند کشور دیگر که پیشتر اعلام کرده بودند حتی با وجود جریمه، از بازوبند حمایت از همجنس‌بازها در جام جهانی استفاده خواهند کرد با هشدار فیفا از اقدام خود عقب‌نشینی کردند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال انگلیس و چند کشور دیگر که پیشتر اعلام کرده بودند حتی با وجود جریمه، از بازوبند حمایت از همجنس‌بازها در جام جهانی 2022 قطر استفاده خواهند کرد با هشدار فیفا از اقدام خود عقب‌نشینی کردند.

به گزارش «بلومبرگ»، براساس اعلام فیفا، کاپیتان‌هایی که اقدام به پوشیدن بازوبند حمایت از همجنس‌بازان کنند با کارت زرد و محرومیت‌های ورزشی مواجه خواهند شد.

بر این اساس، اعضای تیم ملی انگلیس پس از اخطار فیفا تصمیم گرفتند برای بازی مقابل ایران از بازوبند رنگین غیر مجاز حمایت از همجنس‌بازها استفاده نکنند.

در پی هشدار فیفا، بیانیه مشترکی از طرف انگلیس، ولز، بلژیک، هلند، آلمان، سوئیس و دانمارک منتشر شد.
در این بیانیه آمده: فیفا کاملاً واضح اعلام کرد که اگر کاپیتان‌های ما در زمین مسابقه بازوبند غیرمجاز بپوشند، محرومیت‌های ورزشی اعمال خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده: به‌عنوان فدراسیون‌های ملی، نمی‌توانیم بازیکنان خود را در موقعیتی قرار دهیم که با محرومیت‌های ورزشی از جمله جریمه مواجه شوند؛ بنابراین از کاپیتان‌ها خواسته‌ایم که در بازی‌های جام جهانی فوتبال از بازوبند غیرمجاز استفاده نکنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جام جهانی 2022

ح ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
خودشان که غرق در گناه و فحشا هستند؛ شدیدا هم سعی در تسری و ترویج فساد به جوامع دیگر دارند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *