تشکیل پرونده قضایی برای بررسی مرگ مشکوک جوان شیرازی با شلیک سلاح غیر مجاز

9:16 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۰۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از مرگ مشکوک فردی در جریان اغتشاشات روزهای اخیر در شیراز خبر داد.

خبرگزاری میزان_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از مرگ مشکوک فردی در جریان اغتشاشات روزهای اخیر در شیراز خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان این مطلب از جان باختن یک جوان 20 ساله در روزهای اخیر و در جریان فراخوان های ضد انقلاب برای آشوب و اغتشاش در شیراز خبر داد و افزود: وی که امید زارع مؤیدی نام دارد در جریان فعالیت ضد امنیتی اغتشاشگران در حین تردد در بولوار معالی آباد و با شلیک سلاح غیر مجاز کشته شده است.

دادستان مرکز استان فارس استان همچنین به تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی ضارب یا ضاربین وی اشاره کرد و افزود: در همین خصوص تعدادی از آشوبگران در صحنه شناسایی و بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی تحت نظر بازپرس ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال انجام است.

وی گفت: متأسفانه جریانات معاند نظام با استفاده از سلاح های غیر مجاز قصد به خشونت کشیدن و کشته سازی در جریان اغتشاشات را دارند و تلاش می کنند با هدف قرار دادن افراد رهگذر و یا افراد حاضر در اغتشاشات، پروژه کشته سازی را جهت تبلیغات رسانه های تروریستی خود محقق کنند.

وی با هشدار به خانواده ها برای هوشیاری در برابر حربه های دشمنان و جریانات ضد انقلاب گفت: توجه به هشدار های امنیتی مسئولان و جلوگیری از حضور جوانان در اغتشاشات می توانند برنامه های ضد امنیتی دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *