وداع باشکوه مردم اصفهان با شهدای مدافع امنیت

11:02 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۰۹۴۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم باشکوه تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم پرشکوه تشییع سه شهید مدافع امنیت، «محسن حمیدی»، «سرهنگ اسماعیل چراغی» و «محمدحسین کریمی»، پیش از ظهر امروز از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

سردار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم تشییع شهدای امنیت گفت: اگر دشمنان بخواهند مسئولان را خسته و فرسایشی کنند؛ همان طور که تمام 6 نفر عوامل به شهادت رساندن مدافعان امنیت اصفهان را دیشب دستگیر کردیم، تمام عوامل فتنه‌گر را دستگیر خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: دشمن به دنبال یارگیری و به کارگیری عناصر سست عنصر، خود فروخته و معاند است، به آنها اخطار می دهیم صبر و حوصله مردم انقلابی حد و اندازه دارد.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان بر پیکر مطهر این سه شهید والامقام نماز میت اقامه کرد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن %D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%E2%80%93-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-5-1.jpg است

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهیدان به گلستان شهدا اصفهان منتقل و در کنار سایر شهیدان والامقام این دیار آرام گرفتند.

ساعاتی قبل نیز روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اعلام کرد: عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت در استان اصفهان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه صاحب الزمان دستگیر شدند.

این تیم تروریستی از اراذل و اوباش درجه یک استان و دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق تشکیل شده بود که با تهیه سلاح جنگی در شامگاه ۲۵ آبان اقدام به شهادت دو نفر از بسیجیان و یک نفر از نیروهای فراجا نمودند.

در بازرسی از منازل این افراد انواع سلاح گرم و سرد و بمب‌های کپسولی دست ساز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید:

عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت در اصفهان دستگیر شدند

گزارش تصویری

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *