رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سانچز: هر 3 رقیب دور گروهی سابقه و استعداد بهتری از قطر دارند/ امیدوارم همه از فوتبال لذت ببرند

16:38 - 28 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۰۴۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: اگر ۱۶ سال قبل به من می‌گفتند که زمانی در افتتاحیه جام جهانی سرمربی قطر خواهم بود چنین چیزی را غیرممکن می‌دانستم.

خبرگزاری میزان - فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 مقابل اکوادور صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*این روز بسیار مهمی برای ما و یک لحظه تاریخی است. این روز خوشحال کننده برای ما و بازیکنان و اعضای تیم است.این روزی فوق‌العاده خواهد بود. ما سرمایه‌گذاری هنگفتی در کشور قطر برای جام جهانی داشته‌ایم.

*امیدوارم بتوانیم از فوتبال لذت ببریم و حرف‌مان را در زمین فوتبال بزنیم. امیدوارم همه کشورهای جهان برای لذت بردن از این رخداد با یکدیگر متحد شوند.

*در این مورد حقوق بشر و سوابق قطر حرف‌های زیادی زده شده است. به نظر من برخی اطلاعات نادرست در این مورد هست. روشن است که از بین رفتن جان انسان‌ها در زمان کار یک تراژدی بزرگ است، چه در اینجا و چه در هر جای دیگر جهان. امیدوارم در این جام جهانی، همه با هم بتوانیم به نفع شرایط این گروه از افراد تلاش کنیم.

*می‌دانیم که چالش بزرگی برای ما وجود خواهد داشت اما ما بسیار مشتاقیم که این مسابقه را انجام دهیم و از حضور در این‌جا بسیار خوشحالیم. ۱۶ سال است که در قطر هستم. اگر کسی ۱۶ سال قبل به من می‌گفت که من زمانی در بازی افتتاحیه جام جهانی یعنی همین بازی فردا سرمربی قطر خواهم بود چنین چیزی را غیرممکن می‌دانستم.

*بعد از سال‌های زیاد، بازی فردا پایان یک دوره برای من است. من بسیار به این مساله افتخار می‌کنم و تلاش خواهیم کرد از این زمان هم خودم و هم بازیکنانم لذت ببریم.

*استراتژی ما بود که بازیکنان را از باشگاه‌ها خارج کنیم. این یک فداکاری بزرگ بود آن‌ها خیلی وقت است که از خانواده‌های‌شان جدا افتاده‌اند.

*هر سه رقیب ما در گروه به لحاظ سوابق و استعداد از ما جلوتر هستند. روی کاغذ آن‌ها باید سه امتیاز را کسب کنند اما ما این‌جا هستیم تا به مردم‌مان نشان دهیم اهل رقابت هستیم. ما تلاش خواهیم کرد با کسب نتایجی خوب مردم را خوشحال کنیم.

*اکوادور تیم متعادل و بسیاری خوبی است که در دفاع بسیار فشرده است و از نظر فیزیکی قوی و نفوذ ناپذیر به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *