دادستان کل کشور: مردم با بصیرت ایران راه شان را از دشمن جدا کرده‌اند

15:38 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۸۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت :دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم


خبرگزاری میزان -
دادستان کل کشور در محل نگهداری دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در مشهد حضور یافت.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم اما آنها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به روحیه جهادگر مردم ایران افزود: صدام می خواست ظرف یک هفته تهران را فتح کند اما در کنار ابرقدرت‌های جهان ۸سال زمین‌گیر شد.
دادستان کل کشور گفت:دشمن برای این آشوبها از مدتها قبل برنامه ریزی و تقسیم کار کرده بود اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آنها جدا کردند و همین مطلب دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت در مشهد گفت :همانگونه که رهبری معظم فرمودند اینگونه اقدامات ضد انسانی بی پاسخ نخواهد ماند و دستگاه قضایی در راستای مجازات عوامل چنین جنایت‌هایی انشاالله به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

گفتنی است در این بازدید دادستان کل کشور به همراه محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضایی ،انتظامی و امنیتی ؛با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با تعدادی از آنها از جمله فردی که به تاسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمعات به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود گفتگو کرده و بر اجرای دقیق ضوابط، قوانین و مقررات تاکید کرد.
براین اساس محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تشریح اقدامات انجام شده از کار جهادی و تلاش مضاعف نیروهای انتظامی،نیروهای اجرایی ،امنیتی ،بسیجیان دلاور و قضات در مسیر برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت :رمز موفقیت ما حضور مقتدرانه مردم در صحنه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دشمن دشمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *