رئیس کل دادگستری یزد: جلب افکارعمومی باید مورد توجه جدی مسئولان قضایی قرار گیرد

14:01 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۵۳۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: گرچه در حوزه تکریم ارباب رجوع برنامه هایی در سند تحول قوه قضاییه پیش بینی شده اما بحث جلب افکارعمومی باید مورد توجه جدی مسئولان قضایی قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در جلسه شورای قضایی استان یزد، پیشرونده و پیشبرنده بودن را از ویژگی های برجسته سند تحول قوه قضاییه دانست و اظهارکرد: گرچه در حوزه تکریم ارباب رجوع برنامه هایی در سند تحول قوه قضاییه پیش بینی شده اما بحث جلب افکارعمومی باید مورد توجه جدی مسئولان قضایی قرار گیرد.

وی افزود: وقتی در افکار عمومی حضور قدرتمند و معتبری صورت نگیرد، نمی توان افکارعمومی را اقناع کرد، لذا توجیه قاضی در خصوص یک پرونده برای مردم قابل قبول نخواهد بود.

دهشیری اظهارکرد: اگر افکارعمومی با قوه قضاییه همراه شود، قطعا شاهد همراهی مردم و تاثیر پذیری برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: ایجاد تحول در دستگاه قضا تنها با  اقدام جهادی و حرکت انقلابی تمام مجموعه قضایی از صف تا ستاد میسر خواهد بود.

وی، گفت: بیش از چهل سال است از برقراری نظام جمهوری اسلامی می گذرد در حالی که این نظام هر روز در ابعاد مختلف قویتر شده و حتی خود را به سایر کشورهای جهان صادر می کند و بالعکس هر روز نظام سلطه رو به تضعیف است.

دهشیری افزود: دایر بودن بر مدار حق، تسلیم ناپذیری، خون پاک شهدا و روایات متعدد همگی نشان از به حق بودن این نظام دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: سراسر این انقلاب از پیروزی تا دوران دفاع مقدس و پس از آن موفق شدن بر بحران ها و توطئه های دشمنان، معجزه هایی است که به خوبی برای اهل فکر و تدبر مشهود است .

وی اظهارکرد: حوادث و فتنه های چهار دهه انقلاب این را به ما نوید می دهد که نباید ترسید و باید با امید و پشتکار به سمت قله حرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگاه قضا حامی تولید/ احیا و رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی با کمک دادگستری استان یزد ممکن شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *