تاج: رییس جمهور قول پاداش به بازیکنان داد/ نباید انتظار پیروزی در همه بازی‌ها را داشت

16:10 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۴۴۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال گفت: حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید انتظار پیروزی در که همه بازی‌ها را داشت.

خبرگزاری میزان - مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه امام خمینی(ره) صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خودم به قطر نمی‌روم ولی آمدم برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم. امروز در کمپ تمرین تیم ملی مادر 3 شهید خالقی‌پور تیم ملی را بدرقه کرد. یک جو خوب و معنوی با حضور ایشان ایجاد شد.

*سپس تیم ملی خدمت رئیس جمهور رفت. در آنجا هم سجادی و هم بنده صحبت کردیم. کی‌روش نیز صحبت کرد و بازیکنان نیز نظراتشان را گفتند. اتفاق خوبی رخ داد. یک جو خیلی خوبی آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان نیز در کنار ما بودند.

*رئیس جمهور گفت که این تیم ملی کشور ایران است و ما نیز از بازیکنان حمایت می‌کنیم. من مهمتر از همه اظهارنظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به رئیسی قول داد که ما مطمئناً برای ایران خوشحالی می‌آوریم. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی و امیری نیز صحبت کردند.

*خیلی این مسئله مهمی است. ما همه امیدواریم و برای برد و شادی به قطر می‌رویم ولی باید منطقی باشیم و نباید انتظار داشتیم که یک نتیجه خیلی خیلی عجیب دست یابیم. از آن ور پشت‌بام نباید بیفتیم. ما تیم بسیار خوبی داریم. کشوری پهناور و بازیکنانی قدرتمند در اختیارمان است.

*حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم. در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست و رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *