رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاتمی: برای غرب آسیا بازیکن خارجی جدید نمی‌گیریم/‌ بازی سختی با چین داریم

8:45 - 19 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۷۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در دیدار تدارکاتی با تیم ملی اصلا به برد و باخت توجهی نداشتیم.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره احتمال جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در جام باشگاه‌های غرب آسیا، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدفگذاری باشگاه کسب قهرمانی در غرب آسیا است به مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن خارجی را دادم  اما گویا فعلا امکان خرید بازیکن خارجی را نداریم. ابتدای هفته جلسه‌ای با مدیران باشگاه شهرداری گرگان داشتم و پرسیدم که آیا با همین ترکیب در غرب آسیا خواهیم بود یا خیر که در جواب اعلام کردند فعلا امکان جذب بازیکن جدید نیست و باید با همین نفرات در غرب آسیا شرکت کنیم، هرچند خیلی دوست داشتم یک‌ بازیکن خارجی دیگر هم جذب کنیم.

وی افزود: شهرداری گرگان قهرمان ایران است و خوشبختانه بازیکنان بسیار باتجربه و باکیفیتی داریم که بدون شک یک سر و گردن از رقبای خود در غرب آسیا بالاتر هستند. همین برتری نفری انگیره مضاعفی به ما می‌دهد تا با شرایط خوب و کسب قهرمانی راهی مسابقات باشگاهی غرب آسیا شویم. هدف‌مان قهرمانی و دفاع از اعتبار بسکتبال ایران در آسیاست.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره بازی دوستانه اخیر با تیم‌ ملی، گفت: بازی بدی نبود و البته باید تاکید کنم که هدف‌مان فقط کمک به تیم ملی بسکتبال بود تا ملی‌پوشان در شرایط مسابقه برای بازی‌های پنجره پنجم قرار گیرند. در دیدار تدارکاتی با تیم ملی اصلا به برد و باخت توجهی نداشتیم و تلاش من و باشگاه بر این تا در شرایط فعلی که امکان برگزاری بازی دوستانه برای تیم‌ ملی فراهم نبود ذره‌ای هم که شده به تیم ملی کمک کنیم‌.

حاتمی در پایان درخصوص بازی با چین، اظهار کرد: بازیکنان باکیفیتی در تیم ملی داریم و امیدوارم با شکست چین کار راحت‌تری برای صعود به جام جهانی داشته باشند. چین لیگ‌ بسیار خوبی دارد و ستاره‌های مطرح جهان در این لیگ‌بازی می‌کنند. علاوه بر این تیم ملی چین از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد و فکر می‌کنم با توجه به شرایط جدول بازی سختی با چین خواهيم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *