رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد

16:54 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۴۸۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: مشکل عمده محاکم تهران همواره کمبود نیرو از حیث کمی و کیفی بوده است.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری در چهل و دومین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی در سال جاری، به‌منظور رصد میدانی عملکرد کمی و کیفی شعب، دیدار چهره به چهره با همکاران، نشست تخصصی با قضات و بررسی درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان مردمی، در مجتمع قضایی شهید مطهری حضور یافت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید بیان کرد: مشکلات جدی مجتمع قضایی شهید مطهری کمبود پرسنل و بلاتصدی بودن چند شعبه قضایی است که موجب مضاعف شدن زحمت سایر همکاران شده است و از این حیث عملکرد مجتمع قابل تقدیر است.

جعفری گفت: مشکل عمده محاکم تهران همواره کمبود نیرو از حیث کمی و کیفی بوده است و کمبود قاضی مسلط به امور حقوقی از چالش های فعلی محاکم است.

رئیس کل محاکم تهران با بیان اینکه در ستاد محاکم پیشنهادهای مختلفی در مورد جذب نیرو به مسئولان عالی قوه ارائه شده است، گفت: امید است با مساعدت لازم این مشکل رفع شود.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت، وظيفه شناسی قضات و کارمندان و احساس مسئولیت در قبال مراجعان موجب شده است، علیرغم سختی کار و فراوانی غیر متعارف پرونده ها، در مجموع پاسخگویی لازم صورت پذیرد.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی معاون امور کیفری رئیس کل محاکم، مظفر زارع سرپرست مجتمع قضایی شهید مطهری، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم،جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *