خلیل‌زاده: هدف‌مان نخستین صعود از گروه با کی‌روش است/ سوتفاهم‌ها با باشگاه الاهلی حل شد

11:37 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۳۸۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ امیدوارم با تمرینات خیلی خوب و تدابیر کادر فنی که برای‌مان در نظر گرفته بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

خبرگزاری میزان - شجاع‌ خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه 15 آبان ماه) تیم ملی فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر می‌گذاریم خدا را شکر اردوی خیلی خوبی داریم برای سه بازی خیلی سخت آماده می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که در جام‌جهانی می‌گیریم دل مردم را شاد کنیم.

*همه کی‌روش را می‌شناسیم مربی بزرگ و کاربلدی است. امیدواریم بتوانیم با او برای اولین بار در تاریخ به مرحله بعد برویم. هدف‌مان مرحله بعد است و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم این کار را انجام بدهیم.

*گروه ما گروه خیلی سختی است انگلیس، ولز و آمریکا تیم‌های خیلی خوبی هستند، امیدوارم با تمرینات خیلی خوب و تدابیر کادر فنی که برای‌مان در نظر گرفته بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

*روزی که ما برگشتیم فیفادی نبود. روزی هم که کی‌روش به باشگاه الاهلی آمد صحبت‌هایی شد تا ما بتوانیم در خدمت تیم ملی باشیم. سوء تفاهم‌هایی شده بود که حل شد و برگشتیم.

*تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم. هر بازیکنی آرزو دارد در تیم ملی باشد امیدوارم بتوانم با بهترین عملکردم رضایت کی‌روش را جلب کنم.

پایان پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *