رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شد

9:38 - 15 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۳۱۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای مجاور شهرستان پارسیان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان را شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری کردند.

وی ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ ميليون ريال عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

قهرمانی تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فراورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سوخت سوخت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *