واکنش مدیرعامل پرسپولیس به عدم بازگشت مهاجم هلندی و بدهی 950 هزار یورویی به رادوشویچ

15:41 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۶۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی لوکادیا قرارداد دارد و از کار کردن در پرسپولیس بسیار راضی است، چگونه برود.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال، سند ورزشگاه کاظمی و شکایت از پیمانکار استادیوم درفشی‌فر، شایعه عدم بازگشت مهاجم هلندی و بدهی ۹۵۰ هزار یورویی به رادوشویچ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*بابت یک کار اداری و حسابی که قبلا با فدراسیون داشتیم آمدم ببینم به کجا رسیده و چقدر از حسابی که قبلا قرض گرفته بودیم مانده. برخی از چک‌ها مانده بود و آمدم ببینم این چک‌ها را باید تحویل بگیریم.

*صدور سند ورزشگاه کاظمی به نام باشگاه پرسپولیس؟ این یکی از گزینه‌هاست. من هفته پیش در خدمت مدیرعامل ورزش شورای شهر بودم بنا شد پیگیری کنند به نتایج خیلی خوبی هم برای واگذاری رسیده‌اند که فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده انجام شود. احتمالا تهاتری باید با وزارت ورزش انجام شود مقدمات آن انجام شده و فکر می‌کنم ظرف دو سه هفته آینده به نتیجه برسد.

*یکی از آیتم‌ها این است که ورزشگاه را 99 ساله بدهند اما بیشتر فکر می‌کنم انتقال آن میسر است. موافقت اعضای شورای شهر را داشته باشند قسمتی هم به وزارت ورزش برمی‌گردد و آن هم باید وزارت ورزش مجوزش را از دولت بگیرد. بروکراسی اداری‌‌اش زمان‌بر است اما ان‌شاءالله انجام می‌شود.

*شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشی‌فر پیرامون مدت قرارداد بود. فکر می‌کنم چون پایان سال 1400 قراردادش تمام شده بود به خاطر مصوبه‌ای که دولت به خاطر کرونا اعلام کرده بود تمدید کردیم فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد به هر جهت پیگیری می‌کنیم و الان هم بچه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

*اتتشار شایعاتی درباره عدم بازگشت لوکادیا به ایران؟ شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس است، آیا وقتی را سراغ دارید که هیچ شایعه‌ای نباشد؟ هر بار یک چیز را بهانه می‌کنند. چون آرامش در پرسپولیس را دوست ندارند و دوست دارند یک چیزی را بهانه کنند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چگونه برود؟ ضمن اینکه او از کار کردن در پرسپولیس بسیار راضی است. در این یکی دو ماه چقدر از خود من تا همه عوامل پرسپولیس حرف شنیده‌اید؟

*کسب مجوز حرفه‌ای یک بروکراسی اداری دارد از 15 آذر بارگذاری تازه شروع می‌شود. تیم مجوز حرفه‌ای ما هر دو سه هفته جلسه‌ای با فدراسیون دارند جلسات خوبی داشتیم. حتی دو جلسه هم در خدمت وزیر ورزش بودیم. او بسیار پیگیر این مطلب است. الحمدلله بدهی خارجی نداریم آخرین آنها یک بدهی حدوداً 6 هزار دلاری بود که یکی دو روز پیش آن را هم به باشگاه کورتریک پرداخت کردیم. به تبع آن از جهت بازیکن خارجی مشکلی نداریم.

*سفر به سوئیس به خاطر پرونده رادوشویچ؟ دو، سه پرداختی داشتیم که آنها را مدنظر قرار نداده بودند. خودم معلوم نیست بروم اگر اثری داشته باشد حتماً می‌روم اما حتما مسؤول روابط بین‌الملل ما به این سفر خواهد رفت. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم. برای چه از جیب این مردم مظلوم در اثر یک ندانم کاری باید 950 هزار یورو بدهیم؟ پول کمی نیست می‌شود با آن برای تیم‌های پایه و زیرساخت‌های پرسپولیس هزینه کرد. زمین تمرین خوب درست کرد. متأسفانه چندین سال است این میلیون دلارها از بین می‌رود اما امیدواریم روزی با خرد جمعی و تجربه خوب حقوقی بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

*درگیری با شستا؟ طی صحبت‌هایی که داشتیم خود فدراسیون در حال حل مشکل با شستا است اسناد و مدارکی هم به فدراسیون ارائه کردیم که آن هم در حال مرتفع شدن است. سه دانگش به نام فدراسیون بود با اسنادی که ارائه کردیم، چون ما اصلاً پولش را از محل درآمدی که در سازمان لیگ داشتیم تهاتر و پرداخت شده است. ارتباطی به فدراسیون نداشته ولی همه این‌ها حل می‌شود.

*در خصوص وضعیت طلب رسول‌پناه باید اشاره کنم که اولش را هم نمی‌دانم چگونه بود که آخرش چگونه شد! خاطرم هست روزهای اولی که آمده بودند و مصاحبه‌ها را مرور کنید وزیر وقت گفته بود کسی را معرفی کرده که 7، 8 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک می‌کند. او آمده که 10، 15 میلیارد کمک کند، بعد این حساب بسته شد و پرسیدیم حساب بانک ملی مرکزی ما را و خزانه‌داری را بسته‌اند. گفتند علی‌الظاهر او اسنادی را ارائه کرده که مقداری طلبکار است. به هر صورت این‌ها مسائل حقوقی است که پیگیری می‌کنند.

*تا جایی که ممکن است سعی می‌کنیم پول از جیب هواداران و مردم نرود چون برای ریال به ریال آن باید جواب بدهیم. امیدواریم حقوقی ما تا جایی که ممکن است جلوی این مشکلات را بگیرد و اجازه ندهد این هزینه‌ها به باشگاه تحمیل شود.

*در خصوص اینکه آیا اردوی امارات قطعی شده است یا خیر باید بگویم که نه، هنوز معلوم نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *