رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکذیب حضور ساکت الهامی در تیم قطری

15:40 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۵۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیرو انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر پیوستن سرمربی هوادار به باشگاه قطری، باشگاه هوادار از ماندن قطعی ساکت الهامی در این تیم خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه هوادار، مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار زمان ارائه پیشنهاد یک باشگاه قطری را مربوط به اردوی پیش فصل هوادار در کشور ترکیه برشمرد و افزود: واقعیت آن است که در همان زمان و در شهر استانبول مدیران مجموعه قطری با بنده و مدیر تیم‌مان جهت مذاکره جدی با مدیران عالی مجموعه هوادار برای صدور رضایتنامه سرمربی‌مان به طور رسمی و در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی به مجموعه رایزنی کردند که ساکت الهامی همان زمان، اما پاسخ منفی خود به باشگاه قطری را به اطلاع بازیکنان و مدیریت باشگاه رساند و موضوع با از خود گذشتگی ایشان کاملا منتفی شد.

میلاد فاندر در ادامه اضافه کرد: هر چند ساعت یک بار و به طور مرتب و مطابق رویه همیشگی و به جهت هماهنگی بیشتر در کارها میان عوامل مجموعه ارتباط صمیمانه ای وجود دارد و او به اتفاق خانواده در ترکیه جهت سپری کردن تعطیلات حضور دارد و پنج شنبه نیز به ایران بازمی‌گردد تا از شنبه تمریناتمان در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران آغاز شود. ساعتی پیش نیز الهامی در تماسی که داشت مانند قبل پیگیر کارها بود و همه چیز روال همیشگی خود را طی می‌کند و یقین بدانید ساکت الهامی از هوادار جدا نخواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *