علی‌اکبری به مصاف قهرمان اسبق «وان چمپیونشیپ» می‌رود!

11:01 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۸۲۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر اجرایی سازمان وان چمپیونشیپ اعلام کرد که امیر علی اکبری در رویداد ONE164 مقابل براندون ورا قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان- «چاتری» مدیر اجرایی ONE Championship روز جمعه اعلام کرد که براندون ورا، قهرمان اسبق سنگین وزن ONE در جدیدترین برنامه خود، در 3 دسامبر (۱۲ آذر) در مال آف آسیا آرنا در «پاسای» به مصاف امیر علی‌اکبری می‌رود.

چاتری در مصاحبه‌ای گفت: با توجه به اینکه این دو متخصص ناک اوت، می‌خواهند با یکدیگر مبارزه کنند؛ این مسابقه یک مبارزه غیردوستانه آشکار است.

وی گفت: دو متخصص سنگین وزن ناک اوت، برای رویارویی می‌آیند؛ امیر علی اکبری با براندون دوستانه صحبت نکرده است [در شبکه های اجتماعی]، در حالی که براندون در ابتدا می‌خواست با علی اکبری فایت کند و اکنون آن را در دسترس داریم.

مدیر اجرایی سازمان حتی پیش بینی کرد که این مبارزه 15 دقیقه طول نخواهد کشید.

وی اعلام کرد: من تضمین می‌کنم، این مبارزه در دور اول یا دوم به پایان می‌رسد. ورا برای اولین بار پس از، از دست دادن کمربند قهرمانی به آرجان بولار در سال گذشته به قفس باز می‌گردد‌‌. یکی از کسانی که به این مسابقه علاقمند است، قهرمان موقت سنگین وزن آناتولی مالیخین است و نتیجه این مبارزه قطعاً مسیر پیروز میدان را برای به چالش کشیدن قهرمان این دسته میسر می‌سازد. مالیخین در حال حاضر کمربند موقت سنگین وزن سازمان را در اختیار دارد، در حالی که ONE همچنان به نگرانی‌های خود با بولار برای مبارزه با مالیخین رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: علی‌اکبری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *