استاندار البرز: کرج در آرامش است/ تعدادی از اغتشاشگران دستگیر شدند

23:02 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۵۳۱
استاندار البرز با اعلام اینکه تعدادی از اغتشاشگران درگیری های صبح امروز در کرج دستگیر شدند، گفت: هم اکنون، وضع امنیت در استان البرز عادی است.

‌خبرگزاری میزان_ عبداللهی در ارتباط با بخش خبر ۲۱ درباره ماجرای اغتشاشات و اتفاقات امروز کرج گفت: در مراسم چهلم یکی از متوفیان حوادث اخیر که عزیزان نیروی انتظامی هم برای ایجاد امنیت خود خانواده ها حضور داشتند متاسفانه تعدادی از اراذل و اوباش و اغتشاشگر با داشتن چاقو، قمه و قداره و بسیار خشن که هدف آن ها ایجاد ناامنی برای شهروندان بود، به شکل کاملا سازماندهی شده با حمله به خودروهای مردم و ایجاد رعب و وحشت و درگیرشدن با نیروهای انتظامی و سوء استفاده از رفتارهای خویشتن دارانه پلیس نسبت به مجروح کردن تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی با چاقو و قمه اقدام کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه در پی این درگیری ها، یکی از نیروهای بسیجی با ضربات متعدد چاقو و قمه به شکل شقاوت آمیزی به شهادت می رسد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر امنیت در استان البرز عادی است، اظهار داشت: بلافاصله با حضور نیروهای انتظامی، پلیس و عزیزان بسیجی، نسبت به جمع آوری و دستگیری تعدادی از این اغتشاشگران اقدام شده است.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: معتقد هستیم که صبر و خویشتنداری پلیس و فراجا حد و اندازه ای دارد؛ قطعا با اغتشاشگران و اراذل و اوباش که هدف آن ها در حال حاضر امنیت کشور است من بعد به طور قاطعانه برخورد خواهد شد و هیچ رفعتی با این افراد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: استاندار البرز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *