رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توقیف 23 هزار و 760 کیلوگرم روغن خوراکی و ۷۰۰ کارتن تخم مرغ قاچاق در چابهار

16:57 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۳۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ازکشف 23 هزار و 760 کیلوگرم روغن خوراکی از یک دستگاه خودروی کامیون کشنده و محکومیت متخلف به میزان 4 میلیارد و 608 میلیون ریال جزای نقدی توسط تعزیرات حکومتی شهرستان چابهارخبر داد .

 خبرگزاری میزان - موسی عباس زاده محمودی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان چابهار از یک دستگاه خودروی کامیون کشنده، محموله 23 هزار و 760 کیلوگرم روغن خوراکی را به ظن قاچاق کشف کردند که گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 4 میلیارد و 608 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کشف 700 کارتن تخم مرغ قاچاق در چابهار

موسی عباس زاده محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف تعداد ۷۰۰ کارتن تخم مرغ بدون مجوز قانونی از یک دستگاه خودرو کامیون باری و محکومیت متخلف به میزان یک میلیارد و 358 میلیون ریال جزای نقدی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهارخبر داد.

وی گفت: مأمورین ایست بازرسی شهید یداللهی شهرستان چابهار در حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودرو کامیون باری که از مسیر چابهار به سمت نوبندیان در حال حرکت بوده است تعداد ۷۰۰ کارتن تخم مرغ بدون مجوز قانونی را کشف کردند.

 وی بیان کرد : با تحویل تخم‌مرغ‌ها به اداره اموال تملیکی متهم جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد .

 عباس زاده محمودی خاطرنشان شد : رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه بر ضبط تخم مرغ های کشف شده به میزان یک میلیارد و 358 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: چابهار چابهار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *