رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بوکس قهرمانی آسیا| درخشش امیری در رینگ اردن

14:20 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۰۲۹۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پوریا امیری بوکسور وزن 86 کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود در میدان آسیایی موفق شد نماینده هندوستان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و تا روز 21 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

امروز (پنجشنبه 12 آبان‌ماه) و در روز سوم این رقابت‌ها، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم و پوریا امیری در وزن 86 کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

پوریا امیری در وزن 86 کیلوگرم در دیدار اول "کاپیل پوخاریا" از هندوستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد.

این پیروزی در حالی بدست آمد که امیری در راند اول با وجود عملکرد خوبی که داشت اما در میان تعجب همگان نتیجه 4 بر یک به نفع بوکسور هند به پایان رسید؛ موضوعی که موجب شد امیری در ادامه عملکرد بی نقصی داشته باشد و در راندهای دوم و سوم حریف خود را ناک دان کرده و به برتری ۵ بر صفر برسد.

امیری در ادامه باید با "عدلبیک اولو ارکین" از قرقیزستان دارنده ۲ مدال برنز آسیا 2019 و 2021 مبارزه کند تا به مرحله نیمه نهایی برسد.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: بوکس بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *