رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی استان سمنان از ابتدای سال ۶۰۰ بازدید از زندان‌های استان انجام دادند

10:31 - 12 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۹۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: مقامات قضایی استان سمنان در سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۲۳۷ مورد و در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۶۰۰ مورد از زندان های استان بازدید کردند.

محمد جعفر عبدالهی در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: رویکرد دستگاه قضایی در سال ۱۴۰۱ عملیاتی کردن ماموریت‌های سند تحول و تعالی قضایی به صورت برنامه ریزی هدفمند و تحول محور همراه با تعیین زمان تحقق آن برنامه ها است که از ابتدای سال جاری ۶۰۰ مورد و در سال ۱۴۰۰ به تعداد هزار و ۲۳۷ مورد بازدید از زندان های استان با هدف نظارت بر وضعیت زندانیان و امور زندان ها انجام شده است.

وی در ادامه تشریح کرد: به تمامی مقامات قضایی استان تاکید شده است به صورت مداوم در زندان های استان حاضر و ضمن اهتمام به امور زندانیان و انجام اقدامات قانونی به روند وضعیت جمعیت کیفری نگهداری شده در ندامتگاه های سراسر استان نظارت جدی و موثر داشته و نتیجه اقدامات را ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پایان تصریح کرد: بازدید از زندانهای استان به صورت از پیش تعیین شده و سرزده اتفاق و به خصوص در حوادث اخیر که بازدید از تمامی بندهای بازداشت شدگان امنیتی انجام شده، به مقامات قضایی استان یادآور شده است به روند وضعیت متهمان و محکومان این حوادث نیز اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *