بوکس قهرمانی آسیا| کامبک خسروی مقابل حریف کامبوجی/ ایران با ۳ نماینده در روز سوم

21:12 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۹۸۵۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مهدی خسروی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان در اولین گام رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ نماینده کامبوج را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز گذشته (سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه) در "امان" اردن آغاز و تا روز 21 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه – 11 آبان‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها مهدی خسروی در وزن 54 کیلوگرم و اشکان رضایی در وزن 63.5 کیلوگرم نمایندگان کشورمان بودند.

خسروی، در اولین دیدار "رانگسی سائو" از کامبوج را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. این پیروزی در حالی حاصل شد که مهدی با وجود ناک دان شدن و از دست دادن راند نخست، در راند دوم و سوم بازگشت قدرتمندانه‌ای داشت و با ارائه مبارزه دیدنی برنده این دیدار لقب گرفت.خسروی در مرحله بعد باید با "شاخزود مظفروف" از ازبکستان قهرمان جوانان جهان سال 2021 مبارزه کند.

اشکان رضایی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در این روز بود که در مرحله نخست به مصاف "وانگدی دورجی" از بوتان رفت و مقتدرانه مبارزه را با نتیجه 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند و به مرحله بعد راه پیدا کرد. رضایی در مرحله بعد باید با «لای چو اِن» از چین تایپه مبارزه کند.

همچنین بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته برگزاری مسابقات، فردا (پنجشنبه – 12 آبان‌ماه) و در روز سوم این رقابت‌ها، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم و پوریا امیری در وزن 86 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند. (مسابقات از ساعت 13:30 تا 17:30 و 18:30 تا 22:30 انجام خواهد شد.)

شاهین موسوی نماینده وزن 75 کیلوگرم در اولین دیدار باید "فهاد الخوری" از امارات را از پیش رو بردارد و سپس رو در روی برنده دیدار اردن و ترکمنستان قرار می‌گیرد.

میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم در دور نخست به مصاف "عبدالله میعایان" از کویت خواهد رفت و در صورت برتری با برنده دیدار اردن و عراق مبارزه می‌کند.

در وزن 86 کیلوگرم پوریا امیری در دیدار اول باید "کاپیل پوخاریا" از هندوستان را شکست دهد و در ادامه با "عدلبیک اولو ارکین" از قرقیزستان پیکار می‌کند.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *