کشوری‌فرد: برای برگزاری سوپرجام با کی‌روش هماهنگ بودیم/ جایی غیر از کرمان نداشتیم

12:31 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۸۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ دوازهم آبان ماه با کی‌روش هماهنگ شده بود و نسبت به برنامه رضایت داشت.

خبرگزاری میزان - محمدرضا کشوری‌فرد درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری سوپرجام و همچنین محل برگزاری این دیدار اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*برای برگزاری دیدار سوپر جام جایی به غیر از کرمان نداشتیم. جام هم به نام سردار سلیمانی بود و بهتر بود که در کرمان این مسابقه برگزار می‌شد.

*برای برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ دوازهم آبان ماه با کی‌روش هماهنگ شده بود و نسبت به برنامه رضایت داشت. هر چی وی گفت ما را انجام دادیم. قرار بود هفته دوازدهم را نیز برگزار کنیم ولی چون این هفته برگزار نشد، مجبور شدیم که به جای آن، سوپرجام را برگزار کنیم.

*درباره قانون کارت قرمز، قبلا هم بوده و چیزی نیست که بگوییم الان به وجود آمده است. این موضوع روال بوده و سال‌های گذشته نیز اجرا می‌شده است یعنی اخراجی در سوپرجام روی بازی‌های لیگ تاثیر می‌گذارد. سوپرجام فرقی با دیگر بازی‌ها ندارد.

*تغییرات و جابه‌جایی همیشه است و باز هم ادامه خواهد داشت. به هر حال نفرات جدید که می‌آیند یک سری تغییرات به وجود می‌آید. آن افرادی که جابه‌جا شدند بسیار سالم بودند. این هجمه کارهای سازمان لیگ را خواستیم کمتر کنیم و به همین دلیل جابه‌جایی صورت گرفت.

*من درباره اجرای سیستم ویدیوچک نشنیدم ولی اگر قرار باشد چیزی مصوب شود، باید تصمیم آن در هیئت مدیره گرفته شود.

*قرار است انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود که احتمالا بعد از جام جهانی رخ خواهد داد.

*در حالی که قرار است مسابقات جام ملت‌های آسیا، سال آینده در زمستان برگزار شود، پیش‌بینی‌ها شده و کار گروه فنی ما یعنی سهیل مهدی تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا به نحو احسن بازی‌ها را بهتر انجام دهیم.

پایان پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *