رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: ملاقات با مردم باید اطمینان آور و اعتمادساز باشد

17:01 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۵۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعات مهم ملاقات با مردم و شنیدن مشکلات آنهاست. ملاقات با مردم باید اطمینان آور و اعتمادساز باشد. معتقدیم بهترین روش کار این است که حرف مردم را بی واسطه بشنویم.

خبرگزاری میزان - پرویز توسلی زاده جهت بازدید و بررسی مسائل حوزه قضایی شهرستان مرزی پاوه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دیدار با قضات و مجموعه اداری، با ملا قادر قادری امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرد.

در این بازدید توسلی‌زاده با مد نظر قرار دادن شاخص‌های برنامه ریزی، راهکار اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی را تبیین و تشریح این برنامه‌ها در جلسات متعدد عنوان کرد و گفت: پذیرش و باورمندی هر برنامه‌ای اعم از استانی و کشوری، مقدمه انجام آن است و علاوه بر آن نیازمند شنیدن نظرات و تولید فکر جدید در تمامی حوزه‌های تصمیم گیری هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه بر اساس همین برنامه محور بودن، امروز دادگستری استان کرمانشاه از جمله دادگستری‌های پیشرو، قدرتمند و تأثیرگذار در سطح کشور است.

وی با تاکید به این نکته اساسی که برای انجام کار مفید نیازمند آرامش و رابطه خوب با همه همکاران هستیم افزود: طی مدت مسئولیت در رأس دادگستری استان از نظرات ارزشمند همه همکاران استفاده کرده ایم و در بسیاری مواقع همکاران صاحب نظر را مورد تشویق و تقدیر قرار داده ایم و تلاش شده است همه را در اداره دادگستری دخالت دهیم. در مسیر پیشرفت قائل به اصلاح هستیم تا حذف؛ بنابراین با اصلاح موارد خاص سعی شده است مجموعه‌ای همدل و همراه بوجود آوریم.

وی تأکید کرد: یکی از موضوعات مهم ملاقات با مردم و شنیدن مشکلات آنهاست. ملاقات با مردم باید اطمینان آور و اعتمادساز باشد. معتقدیم بهترین روش کار این است که حرف مردم را بی واسطه بشنویم.

در ادامه این سفر، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه دیدار کرد و با اشاره به مسائل روز ، نقش ائمه جمعه در ایجاد وحدت و همدلی را بسیار اثر گذار و مهم توصیف کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *