حمایت از خانواده‌های نابارور جزء برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است

12:31 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۶۲۴
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حمایت از زوجین نابارور یکی از محورهایی است که در دستور کار ما قرار دارد.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره حمایت این نهاد مردمی از بیماران خاص، اظهار کرد: بیماران خاص و صب العلاج تحت پوشش خدمات ما قرار دارند و براساس آخرین آمارها، 83 هزار بیمار خاص و صب العلاج از این خدمات بهره مند می‌شوند.

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر از بیماران بیماران خاص و صب العلاج، بیماران سرطانی هستند که کمیته امداد خمینی(ره) بسته‌های ویژه حمایتی به ویژه در درمان برای آن‌ها در نظر گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از این گفت‌وگو، به حمایت‌های این نهاد از زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: براساس برنامه های ابلاغی و سیاست گذاری شده حمایت از خانواده ها و زوجین نابارور یکی از محورهایی است که در دستور کار ما قرار دارد، براین اساس ما با پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه از این دسته از افراد در صورت استحاق و نیاز تشخیص داده شده حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند به خدمات ناباوری جزء برنامه های ما بوده و در حال حاضر جزء فعالیت های جاری کمیته امداد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *