زمان رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشخص شد

14:35 - 08 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان محترم رسانه‌ها برای مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشخص شد.

خبرگزاری میزان -‌ شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان محترم رسانه‌ها جهت پوشش دیدار بازی ایران – نیکاراگوئه و رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال مشخص شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری بازی ایران – نیکاراگوئه در تاریخ 19 آبان ماه و مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال در تاریخ 15 آبان ماه، نمایندگان محترم رسانه های گروهی به منظور پوشش خبری این دو رويداد از امروز (یکشنبه 8 آبان ماه) تا روز سه شنبه 10 آبان می توانند درخواست خود را از طریق سامانه media.ffiri.ir ثبت کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پیش بینی شده، امکان ثبت نام از حداکثر یک خبرنگار و یک عکاس برای هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت و هر برنامه یا شبکه تلویزیونی نیز می تواند نسبت به ثبت نام حداکثر سه نماینده جهت حضور در این رویداد اقدام نماید.

ارائه عکس، ثبت اطلاعات شخصی، معرفی نامه از رسانه مربوطه، کارت خبرنگاری و گواهی تزریق واکسن(حداقل دو دوز) در مرحله ثبت نام الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده کارت پوشش رسانه ای هر دو روادید برای متقاضیان صادر نخواهد شد.

امکان تمدید مهلت ثبت نام با توجه به محدوديت زمانى پس از تاریخ فوق الذکر وجود ندارد و درخواست‌های ارسالی پس از پایان مهلت ثبت نام مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

*لازم به توضیح است، نمایندگان رسانه های گروهی برای پوشش هر دو روادید باید به صورت جداگانه در سامانه فدراسیون فوتبال ثبت کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *