اختلاف 29 تا 40 درصدی قیمت میوه و سبزیجات در میادین تره بار با میوه فروشی‌ها

12:02 - 07 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۶۴۴
انتشار جدید‌ترین نرخنامه انواع میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین 29تا ۴0 درصد ارزان تر از قیمت میوه و سبزیجات درخرده فروشی های سطح شهر است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ قیمت انواع میوه ، سبزیجات و صیفی‌جات که در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شوند، نسبت به محصولات مشابه در سطح شهر بین 29 تا ۴0 درصد، محصولات پروتئینی بین 6 تا ۲3 درصد و انواع حبوبات 18 درصد ارزان‌تر هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی و فعالان این حوزه ، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعمال نرخنامه‌های مصوب در 294 میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر و نیز با نظارت بر قیمت اقلام خوراکی در میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم و مستمر باعث شده است مایحتاج عمومی با قیمت مناسب در طول سال های اخیر به دست شهروندان تهرانی برسد.

گفتنی است؛ با توجه به این اختلاف قیمت، میادین و بازارهای میوه و تر بار سازمان مدیریت میادین، نقش تعدیل‌کننده‌ای در قیمت میوه و تره بار و سایر مواد خوراکی در سطح شهر را برعهده دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *