رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ثبت رکورد 270 مگاواتی تولید در نیروگاه بندرعباس

10:00 - 07 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۴۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: پس از انجام تعمیرات دوره‌ای واحد سه بخار، تولید از 170 به 270 مگاوات‌ساعت افزایش‌یافته است، که در مقایسه با تولید پیشین نیروگاه رکورد جدیدی به شمار می‌آید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه ‌اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "داریوش محمودی" گفت: واحد 3 بخار نیروگاه بندرعباس که جهت شستشوی لانگستروم، جت‌پرشر لوله‌های کندانسور، رفع نشتی از بویلر، بررسی شافت C.W.PUMP شماره 5، تعمیرات تکمیلی فیدپمپ شماره 3، رفع نشتی از فیدپمپ شماره 2، تست هیترها و تعمیرات روتین از مدار خارج شده بود، پس از انجام عملیات مورد نظر و برنامه‌های پیش‌بینی شده و رفع موانع تولید به شبکه سراسری پیوست.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس خاطرنشان کرد: پس از انجام تعمیرات دوره‌ای واحد سه بخار، تولید از 170 به 270 مگاوات‌ساعت افزایش‌یافته است، که در مقایسه با تولید پیشین نیروگاه رکورد جدیدی به شمار می‌آید.


محمودی در پایان افزود: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت 1320 مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *