رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون اول قوه‌قضاییه با خانواده ۲ تن از شهدای حرم شاهچراغ دیدار کرد

5:08 - 07 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۲۱۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اول قوه قضاییه در سفر به شیراز به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در منزل شهیدان سرایداران و مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

معاون اول قوه قضاییه در سفر به شیراز به نمایندگی از رییس قوه قضاییه با حضور در منزل شهیدان سرایداران و مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در دیدار با خانواده شهدا با بیان اینکه شهادت در یکی از مقدس ترین اماکن مذهبی و در حین عبادت و راز و نیاز با معبود بهترین سعادت است گفت: صبر و شکیبایی شما خانواده های شهدا درسی برای همه ملت ایران است .

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی گفت: خادمان مردم در دستگاه قضایی, امنیتی و انتظامی همه تلاش خود را معطوف خواهند کرد تا عاملین این جنایت هولناک به مجازات قاطع و قانونی خود برسند.

گفتنی است معاون اول قوه قضاییه پس از ورود به شیراز با همراهی رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان با حضور در حرم مطهر احمد موسی (ع) به بررسی میدانی ابعاد این حادثه تروریستی پرداخت.

وی در ادامه ضمن عیادت از مجروحان این حادثه در بیمارستان شهید رجایی شیراز با خانواده های شهیدان سرایداران و ندیمی نیز دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق صبح به نمایندگی از رییس قوه قضاییه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *