پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه تروریستی در شیراز

13:37 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی حادثه‌ تروریستی در شیراز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، دکتر خدائیان در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - در پی حادثه‌ تروریستی در شیراز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، ذبیح الله خدائیان در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی علیه السلام به دست تروریست‌های مزدور و‌ دست نشانده استکبار جهانی، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ایران اسلامی را آشکار و حقانیت ومظلومیّت ملت شریف ایران را نمایان کرد.

این جنایتکاران وابسته به استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر، با رفتار وحشیانه و سلاح کشیدن بر روی مردان و زنان و کودکان بی‌گناه، هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند ولی به برکت خون شهدا و به کوری چشم دشمنان زبون و ایادی خبیث آن‌ها، ملت ایران راه خود را مقتدرانه ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور استان فارس و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تروریستی، برای ارواح طیبه شهدای والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

بیشتربخوانید

سخنگوی قوه قضاییه شهادت تعدادی از زائران حرم شاهچراغ را تسلیت گفت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *