بردیف: اشتباهات بازی به نفع ما نبود/ مسابقه جذابی ندیدیم

17:49 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ملوان امروز بازی تدافعی انجام داد، خطاهای زیادی در زمین گرفته می‌شد که داور می‌توانست نگیرد.

خبرگزاری میزان - قربان بردیف در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور با ملوان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اشتباهات رخ داده در بازی به نفع ما نبود. بازی جذابی ندیدیم، نیمه دوم فعال‌تر بودیم و به بازیکنان گفته بودم که بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهند، ولی تلاشمان به نتیجه نرسید.

*توپ و زمین در نیمه دوم در اختیار ما بود. بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم، ولی اشتباهاتی بود که باعث شد به پیروزی نرسیم. زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

*ملوان امروز بازی تدافعی انجام داد، خطاهای زیادی در زمین گرفته می‌شد که داور می‌توانست نگیرد. امروز از عملکرد بازیکنانم رضایت نداشتم و گاها در روسیه زمانی که پیروز می‌شدیم هم از عملکرد شاگردانم رضایت نداشتم.

*من در مورد داوری اصلا حرف نمی‌زنم، من یک نگرشی نسبت به داوران ایرانی دارم، ولی هیچ موقع هیچ چیزی نمی‌گویم و نمی‌خواهم در کارشان دخالت کنم.

*تنها یک شوت به سمت دروازه ما زده شد و حقیقت دروازه‌بان ما زیاد در جریان بازی نبود.

*ما 2 هفته در ترکیه اردو برگزار خواهیم کرد و سپس پنج روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم؛ در ادامه اردوی دیگری در امارات برپا می‌کنیم.

*کاوه رضایی به دلیل مصدومیتی که داشت، نخواستم از او ۹۰ دقیقه استفاده کنم.

*امروز فقط یک اشتباه در خط دفاعی داشتیم. ملوان اکثر مواقع در مرکز زمین بود و یا در زمین خودش.

*ما پله به پله پیش می‌رویم و در مجموع از عملکرد تراکتور در ۱۱ هفته رضایت دارم. مهم نیست با چند دفاع بازی کنیم، مهم این است که جریان بازی به چه شکلی باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور بردیف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *