رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عیادت رئیس کل دادگستری استان فارس از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی: در این حادثه ۳۰ نفر مجروح شده‌اند

12:27 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۷۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه تیم قضایی با حشور در بیمارستا نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) عیادت کرد.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان استان و همچنین تعدادی از قضات، با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بیمارستان نمازی شیراز گفت: خدمت خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می کنم. در این حادثه با انسان های بی رحمی رو به رو هستیم که به کودک ۲ ساله هم رحم نمی کنند.

وی افزود: فرد تروریست در این حادثه بی هدف اقدام به تیراندازی کرده و تعدادی از مصدومان این حادثه کودک هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان کرد: پرونده توسط مسئولان قضایی استان در حال رسیدگی است. در این حادثه ۳۰ نفر مجروح شده‌اند.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری استان فارس: ۲۸ زندانی زن جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک‌های خیران برای رهایی از زندان هستند

وی افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان مرکز استان و بازپرس های ویژه در محل حاضر شدند و حسب دستور رئیس قوه قضاییه عاملین و افراد دخیل در این حادثه در حال شناسایی هستند و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *