کاخ سفید: تمرکز آمریکا بر آشوب‌های ایران است نه بر مذاکرات  

0:26 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۴۹۳
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد: آمریکا بر آشوب ها در ایران متمرکز است نه مذاکرات و در حال حاضر به دنبال برگزاری دور جدیدی از مذاکرات با ایران درباره توافق هسته ای نیستیم.

خبرگزاری میزان - جان کربی در اظهاراتی با بیان اینکه آمریکا بر آشوب ها در ایران متمرکز است نه مذاکرات، تاکید کرد:  ما نه بدنبال دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای هستیم نه چنین درخواستی دادیم.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه حمایت های کشورش از ناآرامی ها و آشوب ها در ایران اذعان کرد: در حال حاضر بر مذاکرات هسته‌ای متمرکز نیستیم و اولویت ما پاسخگو کردن ایران نسبت به سرکوب معترضان بی گناه است!

کربی همچنین در ادامه درباره دیدار جو بایدن رئیس جمهور  آمریکا با اسحاق هرتسوگ رئیس رژیم صهیونیستی که در واشنگتن بسر می برد، اظهار کرد:  رئیس جمهور بایدن به همتای اسرائیلی خود اطمینان داده است که دولت او متعهد به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین در تداوم ادعاهای ضد ایرانی خود با بیان اینکه، بایدن با همتای اسرائیلی خود درباره تهدیدات ایران و عوامل آن گفت و گو کرده است، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در دیدار با همتای اسرائیلی خود بر راه حل دو کشوری  برای تحقق صلح پایدار تاکید داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کاخ سفید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *