سرپرست مجتمع تصادفات اهواز و دادستان رامهرمز معرفی شدند

17:24 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۲۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع قضایی بیمه و تصادفات اهواز با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم تکریم و معارفه سرپرست مجتمع قضایی بیمه و تصادفات اهواز با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.

محمدیار ممبینی در این مراسم با قدردانی از زحمات قضات و کارکنان این مجتمع، از کاهش تعداد موجودی پرونده‌های دادگاه‌های اهواز طی دو ماه گذشته خبر داد.

وی در ادامه با تشریح جایگاه قضاوت در اسلام و نقش قضات در جامعه، گفت: سند تحول قضایی یکی از مهم‌ترین اسناد قوه قضائیه است که باید به نحو شایسته‌ مورد توجه و عمل قرار گیرد.

ممبینی در پایان از زحمات مسعود چعباوی سرپرست سابق مجتمع قضایی بیمه و تصادفات اهواز، سید حسن چراغی را به‌عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی انقلاب سرپرست جدید این مجتمع معرفی کرد.

دادستان جدید عمومی و انقلاب رامهرمز معرفی شد

همچنین دادستان عمومی و انقلاب جدید رامهرمز با حضور ناصر حجاریان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان و اعضای شورای اداری شهرستان معرفی شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسین‌زاده تقدیر و سهاب الدین بهبهانی به عنوان دادستان جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکریم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *