رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنگوی دولت: دانشگاه محل گفت و شنود و مباحثه است

14:45 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۹۸۹۹
سخنگوی دولت با اشاره به حضورش در دانشگاه گفت: طبعا زمانی که دانشگاه‌ها ایام تعطیلات‌شان تمام شده بود اقتضا می‌کرد که این حضور اتفاق بیفتد‎‎.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به حضورش در دانشگاه گفت: اساسا دانشگاه محل گفت و شنود و مباحثه است و اصلی‌ترین محل آزاد اندیشی است. طبعا زمانی که دانشگاه‌ها ایام تعطیلاتشان تمام شده و باز شده بودند اقتضا می‌کرد که این حضور در دانشگاه‌ها اتفاق بیفتد‎‎. کمااینکه به سبب بحران کرونا تقریبا سه سال کلاس‌های دانشگاه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شد و با توجه به این حوادث اخیر هم این حضور لزوم مضاعفی پیدا کرده بود.

وی افزود: تمام اعضای هیات دولت هم پیش از این در دانشگاه حاضر شده بودند و هم پس از این حاضر خواهند شد و پاسخگوی هرگونه سوال و مساله‌ای خواهند بود. وقتی که ما در دانشگاه می‌رویم از گفتگو‌های دانشجویان و اساتید عزیز استفاده می‌کنیم و این رفت و آمد متقابل پیشتر هم بوده است. برای مثال رئیس جمهور محترم حدود ۶ بار در دانشگاه حاضر شده اند و جلسات متقابلی هم دانشگاهی در نهاد ریاست جمهوری داشتند که این مسیر انشاالله با سرعت و جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *