5 شهید و شماری زخمی در درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در نابلس

8:31 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۴۳۴
پنج فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیده و دست‌کم 22 نفر زخمی شدند.

خبرگزاری میزان – وزارت بهداشت فلسطین، اعلام کرد که پنج فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیده و دست‌کم 22 نفر زخمی شدند.

منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی یورش آنان به شهر نابلس خبر دادند.

منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجارها و تیراندازی شدید در نابلس خبر داده و اعلام کردند که بیش از 30 خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر یورش برده و خانه‌ای را محاصره کرده بودند.

خبرنگار نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروهای ویژه ارتش این رژیم خانه‌ای را که مبارزان گروه «عرین الاسود» در آن پناه گرفته بودند، با راکت هدف قرار دادند.

همچنین منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی شده و ضربه سختی به آنها وارد کردند.

بر اساس گزارش منابع محلی، در جریان درگیری‌های گسترده در نابلس، برق بخشی از این شهر قطع شد.

همچنین برخی منابع عبری زبان گفته‌اند که ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی با دو نفر از نیروهای ویژه خود در نابلس قطع شده است.  

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد برخی خانه‌ها را در شهر نابلس هدف قرار داده است.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی در پی ضربات سختی که در درگیری‌ها در نابلس متحمل شده، درصدد اعزام تانک به این شهر است.

تا این لحظه ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به نابلس از پهپاد و موشک‌های دوش پرتاب استفاده کرده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودرو را در محله «راس العین» در شهر نابلس هدف قرار داده‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان «واللا» ادعا کرد عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس، با هدف خنثی کردن حمله بزرگی که گروه «عرین الاسود» برای آن برنامه‌ریزی کرده بود، صورت گرفته است.

«تال لیو رام»، خبرنگار رژِم صهیونیستی عنوان کرد که حوادث شب گذشته در نابلس از جهت شدت درگیری‌ها غیرعادی و بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *