تکذیب اتمام ذخایر آبی تهران طی 100 روز آینده

16:57 - 02 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۱۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی 100 روز آینده» منتشر شده است را تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان - روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی 100 روز آینده» منتشر شده است را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: متاسفانه برخی رسانه‌ها با بی‌ملاحظگی و بی‌دقتی، این مطلب را  که مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی به زبان آورد به مدیرعامل آبفای استان تهران نسبت داده‌اند و این در حالی است که در هیچ بخشی از سخنان آقای محمدرضا بختیاری چنین موضوعی مطرح نشده است که برای راستی‌آزمایی این مطلب می‌توان به فیلم برنامه تلویزیونی تهران 20 به تاریخ 30 مهرماه 1401 مراجعه کرد.

این اطلاعیه می افزاید: شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به‌کارگیری تمامی توان  فنی و مهندسی خود به صورت شبانه‌روزی  و اتخاذ برنامه‌ریزی‌ها و تدوین سناریوهای لازم این اطمینان را به شهروندان تهرانی می‌دهد که با همکاری مشترکان از این شرایط نیز به سلامت گذر خواهد کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرکت با مدیریت و تعادل‌بخشی شبکه توزیع و پایش لحظه‌ای وضعیت مخازن سطح شهر تهران توانسته است تاکنون تامین پایدار آب تهران را به انجام رساند و مفتخر است که با همکاری مسئولانه مردم تهران، مقوله حیاتی تامین آب شرب که رسالت اصلی این شرکت است را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشد و به یاری پروردگار و مسئولیت شناسی مشترکان نگرانی بابت تامین آب شرب ساکنان شهر تهران وجود ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *