رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر از پارکینگ شورای‌ هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید کرد

10:59 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۲۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از نزدیک در جریان وضعیت خودروها و اموال توقیفی در این پارکینگ قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن بررسی «آخرین آمار خودرو‌های توقیفی، سال توقیف، اطلاع از نحوه مزایده و فروش آن‌ها» بر لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده تأکید کرد و ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدررا به صورت ویژه ضروری دانست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به وضعیت رسیدگی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی یا ضبط شده مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تعداد 275 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف وضبط شده دراین پارکینگ ها وجود دارد که از این  تعداد 84 دستگاه خودرو تعیین تکلیف شدند.

مهرانگیز افزود: از تعداد 84 دستگاه خودروهای تعیین تکلیف شده، 24 مورد رفع توقیف و 60 دستگاه مصادره شده است که با توجه به فراهم شدن مقدمات از طریق مزایده عمومی به فروش خواهند رسید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم نگهداری مطلوب از این خودروها، تصریح کرد: جهت جلوگیری از فرسایش و صیانت از اموال عمومی باید جهت سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی تلاش شود.

بیشتر بخوانید:

۷۲۸ رای جایگزین حبس توسط قضات استان بوشهر صادر شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *