رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیرعبداللهیان: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در اراده ملت و دولت ایران ایجاد نمی‎کند

10:25 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۱۷۸
وزیر خارجه سوریه در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان گفت‎وگو کرد.

خبرگزاری میزان – در تماس تلفنی «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه با «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه، برخی موضوعات دوجانبه و نیز مسائل مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه ای و بین المللی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی سوریه در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به نتایج تلخ مداخلات خارجی در سوریه به بهانه حمایت از حقوق بشر و تجربه شکست خورده رژیم صهیونیستی و حامیان آن در توطئه و بحران سازی علیه دولت و‌ مردم سوریه، اظهار کرد: آن‌ها بدنبال بحران سازی علیه کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی ایران، هستند.

وی افزود: آمريكا و غرب، ايرانی ویران و وابسته می‌خواهند و نه ایران آباد، پیشرفته و مستقل؛ همگان دیدند که آمریکا و متحدين با سوریه و عراق و افغانستان چه کرده اند.

«امیرعبداللهیان» نیز در این گفت‌و‌‌گوی تلفنی، بر تداوم مواضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی در قبال مسائل جهان اسلام به خصوص مسئله فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت و دولت و ملت سوریه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در عزم و اراده ملت و دولت ایران در پیمودن راه عزت و استقلال و پیشرفت و حمایت از ثبات و امنیت کشورهای منطقه و مخالفت با دخالت بیگانگان و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه همچنین بر پیگیری روند توسعه روابط دوجانبه به خصوص در حوزه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *