افاضلی: هدف نفت مسجدسلیمان کسب رتبه تک رقمی است/ بعید می‌دانم مهاجری اخراج شود

0:45 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۱۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به طور حتم تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و رتبه تک رقمی را هم در جدول رده‌بندی به دست می‎‌آوریم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در هفته دهم مسابقات بازی سختی با مس رفسنجان داشتیم و با تساوی صفر بر صفر این دیدار خاتمه یافت. بعد از 4 باخت متوالی توانستیم نوار شکست‌های‌مان را قطع کنیم و یک امتیاز برابر حریف کرمانی به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خواهد ماند، عنوان کرد: به طور حتم تیم ما در لیگ می‌ماند و رتبه تک رقمی هم به دست می‎‌آوریم.

مدیر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر اخراج مهاجری شنیده می‌شود و درگیری لیدر این تیم با سرمربی بیان کرد: بعید می‌دانم که مهاجری اخراج شود. در تمام تیم‌ها اختلاف و درگیری وجود دارد، نفت مسجدسلیمان نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما مشکلات حل می‌شود.

*بازی آسانی مقابل ذوب‌آهن نخواهیم داشت

کارشناس فوتبال در خصوص هدف تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال گفت: حضور آبرومندانه در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی هدف ماست.

افاضلی در مورد محرومیت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به نظر می‌رسد که محرومیت یزدی بخشیده شده و به حالت تعلیق درآمده است.

مدیر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره دیدار هفته یازدهم لیگ برتر تاکید کرد: بازی آسانی مقابل ذوب‌آهن اصفهان نخواهیم داشت، چرا که این تیم باکیفیت است و از شرایط میزبانی برخوردار خواهد بود.

*بازیکنان خلاق را از فوتبال کشور دور کردیم

کارشناس فوتبال در مورد اینکه مسابقات لیگ امسال کم گل است، اظهار کرد: تیم ها در فاز دفاعی خوب سازماندهی شده‌اند، اما کیفیت و خلاقیت بازیکنان در خط حمله پایین است. تعداد کمی بازیکن خلاق داریم که بتوانند با خلاقیت و نبوغ خود نتیجه بازی را تغییر دهند. علاوه بر این، کیفیت تیم‌ها به هم نزدیک است و همین موضوع باعث شده که تعداد گل‌ها کم باشد. ما بازیکنان خلاق را از فوتبال کشور دور کردیم و آنها به لیگ‌های خارجی رفتند و لیگ ما در زمینه بازیکن خلاق فقیر است.

افاضلی با اشاره به اینکه تک مهاجم بازی کردن برخی از تیم‌ها در کم گل بودن بازی‌ها موثر است، خاطرنشان کرد: تعداد مهم نیست و کیفیت مهاجم اهمیت دارد. یک تیم می‌تواند بدون مهاجم اصلی بازی کند، اما با ارائه بازی هجومی نتیجه بگیرد. تیم بارسلونا بین سال‌های 2007 تا 2010 بزرگترین تیم جهان بود که بدون مهاجم مرکزی بازی می‌کرد و نتیجه هم می‌گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *