امیری: تغییر وزنم پیشنهاد کادرفنی بود/ برای بوکسوری که طلا می‌خواهد قرعه بی‌اهمیت است

7:45 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۴۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس گفت: کادرفنی تیم ملی پیشنهاد حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم را داد و من هم پذیرفتم.

پوریا امیری در گفت‌وگو با میزان، درباره تغییر وزن خود اظهار داشت: کادرفنی پیشنهاد داد تا در وزن 86 کیلوگرم مبارزه کنم و من هم پس از بررسی شرایط این موضوع رو قبول کردم. حدود 90 کیلوگرم بودم و مشکلی بابت ۴ کیلو کاهش وزن نداشتم.

وی افزود: با تمام مدعیان این وزن مبارزه کردم و فیکس تیم ملی شدم. دارم روی سرعتم کار می‌کنم تا به چابکی لازم برای حضور در این وزن برسم.

*مقابل بهترین‌های دنیا طی چند سال گذشته مبارزه پا پس نکشیده‌ام

دارنده مدال برنز آسیا درباره اینکه آیا به تکرار این مدال امیدوار است، گفت: به تکرار مدال فکر نمی‌کنم چون ۱۰۰ درصد مدال طلا را می‌خواهم. با بهترین‌های دنیا طی چند سال گذشته مبارزه داشته‌ام و پا پس نکشیدم و مطمئن باشید از هیچ حریفی هراسی ندارم.

وی ادامه داد: برای نخستین بار است قهرمانی آسیا در ۱۳ وزن برگزار می‌شود و خیلی از تیم‌ها بوکسورهای خود را در اوزان مختلف امتحان می‌کنند. به همین خاطر هنوز شناختی از رقیبان ندارم و کلا قرعه و این مسائل برایم اهمیتی ندارد.

*همه چیز برای موفقیت در قهرمانی آسیا آماده است

امیری درباره اردوی مشترک با عراق گفت: برخلاف تصورات، تیم عراق خیلی خوب بود و یک تنوع تمرینی هم برای ما شد تا با آنها اسپارینگ کنیم. در مجموع همه چیز برای موفقیت در قهرمانی آسیا آماده است.

ملی‌پوش بوکس خاطرنشان کرد: بوکس ورزش رکوردی نیست که قابل پیش‌بینی باشد، اما مطمئن باشید تمام بچه‌ها برای کسب مدال روی رینگ آسیایی حاضر می‌شوند و برای دست یافتن به این مهم نیازمند دعای خیر مردم عزیز کشورمان هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *