پایان تور تنیس زیر 16 سال آسیا در کیش با معرفی نفرات برتر

10:49 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا با قهرمانی پارسا فرقانی پایان یافت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس، پارسا فرقانی و بردیا شریفی در دیدار پایانی رقابت های تنیس کمتر از ۱۶ سال تور آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری فرقانی به پایان رسید.

در ست نخست این بازی، فرقانی با نتیجه ۲-۶ مقابل حریف خود به پیروزی رسید،‌ در ست دوم شریفی با نتیجه ۶-۷ پیروز شد تا تکلیف برنده این بازی در ست سوم مشخص شود. در پایان ست سوم فرقانی موفق شد با نتیجه ۵-۷ مقابل رقیب خود به برتری برسد تا با کسب این نتیجه صاحب عنوان قهرمانی رقابت‌های تور تنیس آسیا شود.

به این ترتیب در پایان این مسابقات، پس از قهرمانی فرقانی در بخش انفرادی،بردیا شریفی دوم شد و دانیال مشتاقی فرد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

پیش از این و با برگزاری فینال بخش دونفره، پارسا فرقانی و دانیال مشتاقی فر برابر تیم دانیال عبادی و بردیا شریفی به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی این بخش شدند.

پس از معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات، مراسم اختتامیه با حضور داود عزیزی رییس فدراسیون، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون، عزیز الله فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

مسابقات تور تنیس آسیا با حضور ۲۷ ورزشکار در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ و ۱۶ سال از شانزدهم مهر در جزیره کیش آغاز شده و ۲۹ این ماه نیز به پایان رسید. سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان و مدیریت این رویداد نیز بر عهده سمیرا قدسی بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *