پرونده 70 محکوم مالی در بازدید رئیس کل دادگستری البرز از ندامتگاه شهید کچویی بررسی شد

10:45 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۹۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه معاون نظارت بر زندان های دادگستری کل استان و ۲۰ نفر از مدیران با حضور در ندامتگاه شهید کچویی کرج با تعدادی از محکومان مالی دیدار و به درخواست آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- حسین فاضلی هریکندی به همراه معاون نظارت بر زندان‌های دادگستری کل استان البرز و ۲۰ نفر از مدیران با حضور در ندامتگاه شهید کچویی کرج با تعدادی از محکومان مالی دیدار و به درخواست آنان رسیدگی کرد.

فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید چهار ساعته با اشاره به اینکه در این دیدار با تمام محکومان مالی شهرستان کرج دیدار شد، بیان کرد: پس از استماع درخواست‌های ارائه شده و بررسی‌های صورت گرفته، با 50 درخواست اعسار موافقت و به 15 نفر نیز جهت اخذ رضایت از طلبکاران مرخصی اعطا شد.

وی متذکر شد: در این دیدار همچنین مقرر شد ستاد دیه استان جهت تسهیل در آزادی آنها بخشی از محکومیت مالی این افراد را از منابع مربوطه و نیز بهره گیری از ظرفیت خیران پرداخت کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب کرج، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، سرپرستان مجتمع های حقوقی، خانواده و حل اختلاف و تعدادی از قضات با حضور در سالن محکومان مالی ندامتگاه فردیس با 70 نفر از بازداشت شدگان مالی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید:

اختصاص ۲۶ میلیارد تومان برای اشتغالزایی در زندان‌های استان کرمان

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری البرز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *