بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی از اردوی تیم ملی شمشیربازی

10:07 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی سابر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو ضمن دیدار با کادر فنی و ملی‌پوشان حاضر در اردو برای نمایندگان کشورمان در رقابت‌های جهانی الجزایر آرزوی موفقیت کرد.

امین قربانی سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های اردویی ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی الجزایر اظهار  داشت: بر اساس تقویم فدراسیون جهانی تا پایان فروردین ماه سال آینده باید در 6 رویداد بین المللی شرکت کنیم. این رویدادها از آبان ماه آغاز می‌شود و به صورت ماهیانه و متوالی دنبال خواهد شد. از آنجایی که سال بعد رقابت‌های انتخابی المپیک را داریم حضور در هر یک از این میادین به جهت تأثیری که روی رنکینگ انفرادی و تیمی دارد، از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است.

به گفته قربانی مسابقات کلاس A الجزایر اولین رویدادی است که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باید در آن شرکت کند و در حال حاضر ملی پوشان خودشان را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنند و هدف ما حضور قدرتمندانه در این رقابت‌هاست و بازدید دبیر کل کمیته باعث تقویت روحیه ملی پوشان برای حضور در این رقابت‌ها می‌شود چرا که بطور مستقیم می توانند مسائل و مشکلات خود را با دبیر کل کمیته در میان بگذارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *