رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نخبه حوزه معدن: باید بمانیم و کشور را بسازیم

14:03 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۲۱۲
سخنران دیدار نخبگان با رهبر انقلاب گفت: ما باید بمانیم و کشور را بسازیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد، من به آینده کشور بسیار خوش‌بین هستم.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: حمیده مجد، نخبه‌ای که در دیدار اخیر مقام معظم رهبری  با نخبگان صحبت کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره این دیدار گفت: چند وقت پیش پیامی از بنیاد ملی نخبگان دریافت کردم که خواسته بودند مطلب خودم را برای دیدار با مقام معظم رهبری بیان کنم که این پیام برای تعداد زیادی فرستاده شده بود و از تعداد بالای نخبگان هفت نفر برای سخنرانی در محضر مقام معظم رهبری انتخاب شدند.

مشکلات معدن کشور قابل حل است

وی افزود: مشکلاتی در حوزه معدن وجود دارد که به نظر من قابل حل است، من این مشکلات را در دیدار با مقام معظم رهبری مطرح و راه حل‌های آن را هم بیان کردم.

مجد ادامه داد: حضرت آقا فرموده بودند که معدن به جای نفت؛ من بیان کردم که ارزآوری معدن ۹ میلیارد دلار و ارزآوری نفت ۵۰ میلیارد دلار است که معدن باید به میزان ارزآوری نفت برسد، در این زمینه مشکلات را به صورت جزئی مطرح و راه حل‌ها را نیز بیان کردم، مقام معظم رهبری دستور دادند که در این حوزه مشکلات برطرف شود، در سخنرانی خودشان نیز گفتند که این مشکلات و راهکارهای حل آن عملی است و اگر عملی نمی‌شود برعهده مسئولان است.

به آینده کشور بسیار خوش‌بین هستم

این نخبه کشور گفت: ما باید بمانیم و کشور را بسازیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد، من به آینده کشور بسیار خوش‌بین هستم، باید دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *