مطهری: می‌دانستیم چگونه باید به فولاد ضربه بزنیم/ دنبال جایگاهی آبرومند در شأن نساجی هستیم

17:43 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۴۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می‌دانستیم باید روی انتقال‌های معکوس چگونه به فولاد ضربه بزنیم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران مقابل فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قبل از بازی هم گفتم فوق العاده دیدار فیزیکی و تاکتیکی خواهد بود، اما اولین شکست این تیم بزرگ رقم خورد.

*خیلی بازی سنگینی بود. فولاد واقعاً تیم خیلی خوبی است. به جواد نکونام و کادرفنی‌اش بابت تشکیل این تیم فوق‌العاده تبریک می گویم. فولاد به دلیل قرار گرفتن بین هشت تیم آسیا، تیم بزرگی است. هرچند ما بردیم، اما از ارزش‌های فولاد کم نمی‌شود.

*به بچه‌های نساجی تبریک می‌گویم که با جان و دل کار کرده و هر نکته تاکتیکی که به آنها می‌گوییم دنبالش هستند مو به مو اجرا و عملیاتی کنند. می‌دانستیم باید روی انتقال‌های معکوس چگونه به فولاد ضربه بزنیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و گل دوم از همین طریق زدیم.

*الان در رختکن به بچه‌ها گفتم به عنوان بازیکن و مربی حدود 33 سال است در فوتبال هستم اما معنای یک تیم را در نساجی فهمیدم. تیم بودن و همدل بودن برای ما خیلی مهم است. روز گذشته هم گفتم با هم بودن از هزاران تاکتیک بهتر است. به بازیکنانم و مردم خوب مازندران و قائمشهر که می‌دانم عشقشان این تیم است و با نساجی زندگی می‌کنند، تبریک می‌گویم. همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام بچه‌‌ها برای این هوادار بازی کنید، بردتان را به آنها تقدیم کرده و بجنگید. آنها فوتبال را می‌فهمند و اگر بجنگید، در صورت باخت هم برای شما دست می‌زنند.

*همیشه سعی دارم واقعیات را بگویم. هرچند برای تیم ما و فولاد در خطاهای وسط زمین 3-2 مورد وجود داشت اما در مجموع تیم داوری فوق‌العاده کار کرد و خوب سوت زد. زمانی که تیم من بد باخت مثل دیدار با استقلال از یاسر همرنگ تشکر کردم و اینگونه نیست که الان با برد تیمم به داور تبریک بگویم. داوری مشکلی نداشت و خیلی خوب قضاوت کرد. به آنها خسته نباشید می‌گویم.

*آدم ایده‌آل‌گرایی هستم و به همین دلیل به بچه‌ها گفتم ذهن برنده‌خواه داشته باشند. دوست دارم فوتبال خوب و قابل احترام ارائه بدهیم. نشانه‌ها را هم نشان می‌دهیم ولی کار داریم. می‌دانم نواقصی هم داریم که با رفع آنها بهتر می‌شویم اما همه الان نساجی را باور کرده‌اند. خیلی تاکتیکی هستیم و دوست داریم مدرن‌تر بازی کنیم.

*همیشه گفته‌ام دنبال جایگاهی آبرومند که در شأن نساجی باشد، هستیم. نساجی فصل گذشته دوازدهم جدول بوده و از روزی که آمدم گفتم هرچند ایده‌آل گرا هستم و دوست دارم تیمم بالای جدول باشد، اما باید منطقی باشیم. سعی داریم روز به روز بهتر شویم. بالای جدول هم باشیم و بمانیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مطهری مطهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *